01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

Zavarovanje paketa

Vsi paketi znotraj GLS sistema so zavarovani za primer izgube ali poškodbe

GLS je odgovoren za izgubo paketov ali poškodbe na njih. Odgovornost ne vključuje posledičnih izgub, kot je na primer izguba dobička. Če pošiljatelj ne sklene transportnega zavarovanja, GLS po zakoniti odgovornosti povrne vrednost blaga, ki presega zakonske omejitve, tj. do največ 200 evrov na paket. Vrednost blaga se določi kot nabavna cena, za rabljeno blago kot trenutna vrednost, za blago, odposlano po dražbi, pa kot dražbena cena, in sicer glede na to, kateri znesek je v posameznem primeru najnižji.

Evropski sistem vodenja kakovosti, ki zagotavlja zelo kakovostne in zanesljive storitve v paketni logistiki je razlog za zelo nizek delež poškodovanih in izgubljenih paketov, ki znaša komaj 0,01 odstotek. 

Varna embalaža

Kako zapakirati paket?

Ob pakiranju paketov morate upoštevati vrsto, težo in odpornost blaga, ki ga nameravate poslati. Zunanja embalaža, notranje polnilo, lepilni trak in označevanje paketov so pomembni.

Embalaža mora biti primerna za vrsto, težo in robustnost predmeta, ki ga pošiljate.

Zunanja embalaža

Blago, zapakirano v kartonske škatle iz visokokakovostnega, na vlago odpornega dvoslojnega kartona, je po navadi dobro zaščiteno. Zaščita robov in površin je še posebej pomembna. Najbolje je, da uporabite novo škatlo; rabljene škatle so primerne le za odporno blago. Težja ko je vsebina, stabilnejša mora biti zunanja embalaža.

Notranje polnilo

Ves prazen prostor v škatli napolnite s polnilom. Blago se ne sme premikati. Polnilo mora biti iz materiala, ki je združljiv z blagom, ki ga pošiljate. En način za pakiranje paketa s težkim in občutljivim blagom je uporaba točno prilegajočih se modelov iz polistirena. Blago se ne sme neposredno dotikati zunanje embalaže.

Zapiranje

Paket ovijte z lepilnim trakom in ga na vseh straneh dobro zaprite. Težji ali večji ko je paket, močnejši mora biti lepilni trak. To, da paket robustno zaprete, je ključnega pomena za varen prevoz. 

Namestitev nalepke na paket

Nalepko namestite na največjo stranico paketa. Odstranite stare nalepke ali usmerjevalne oznake. Več paketov ne smete poslati v enem velikem paketu, temveč jih pošljite posamezno. Vsak paket mora imeti svojo nalepko.

Omejitve pri pošiljanju in embaliranju paketov

okvir.png

Paket ne sme presegati naslednjih vrednosti:

Dolžina: 200 cm

Širina: 80 cm

Višina: 60 cm

Skupna dolžina in obseg: 300 cm

Izračun največje skupne dolžine in obsega: 2x višina + 2x širina + 1x najdaljša stran

Nekaterih pošiljk zaradi velikosti njihove zunanje embalaže ni mogoče transportirati po tekočih trakih v naših sistemih za samodejno razvrščanje. GLS te pošiljke ročno razvrsti in odčita v depojih in distribucijskih vozliščih. Ta storitev je možna samo ob individualnem dogovoru in vključuje doplačilo. Med take pošiljke med drugim spadajo:

- vreče, zavoji, pnevmatike, bale blaga, posoda, plastična vedra, lesene škatle;
- paketi s kakršnimi koli štrlečimi deli.

 

Katerega blaga ni mogoče odposlati?

Neustrezno in/ali neobičajno zapakiranega blaga GLS običajno ne sprejme v distribucijo. Računalnike (npr. namizne ali prenosne) se odpošlje samo v originalni embalaži. Med drugim se ne odpošlje:

- blaga, ki je dovzetno za uničenje; 
- človeških ostankov, živih živali ali rastlin; 
- zavojev paketov, predmetov v razsutem stanju ali lesenih zabojev; 
- blaga z visoko vrednostjo; 
- plemenitih kovin, risb ali drugih umetnin; 
- starin, dokumentov z denarno vrednostjo in drugih podobnih dokumentov; 
- draguljev, krzna, zlata, srebra, gotovine in kovancev; 
- blaga, ki je občutljivo na temperaturo; 
- orožja in streliva; 
- nobene vrste nevarnega blaga (strupenih, vnetljivih, eksplozivnih in podobnih snovi), ki bi lahko ogrožalo zdravje in povzročilo poškodbe (tega se ne sme odposlati, tudi če ima paket zunaj oznako z vsebino); 
- paketov, ki so očitno pretežki in preveliki; 
- paketov z dolgimi in ostrimi štrlečimi deli; 
- paketov, ki so zvezani skupaj; 
- stekla in steklenih predmetov; 
- paketov, ki so naslovljeni na poštni predal; 
- zdravil; 
- lomljivega in drugega blaga, s katerim je treba ravnati v skladu s posebnimi zakoni in uredbami; 
- nevarnega blaga (tega ni mogoče odposlati, tudi če je na paketu oznaka z vsebino).

V primeru paketov, poslanih v tujino, GLS ne bo odposlal blaga z zvezkom ATA in razstavnega blaga.

Pošiljatelji so obvezani podjetje GLS pred odpremo obvestiti o paketih, katerih vrednost presega 2.000 EUR.

Nadaljnje informacije lahko najdete v Splošnih pogojih poslovanja. >> Splošni pogoji poslovanja

GLS ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.

omejitve_do_40_kg.png

Pošiljatelj je odgovoren za pravilno pakiranje blaga. Če lahko na paketu vidite zunanje poškodbe, na primer luknjo v škatli, lahko zavrnete prevzem paketa. GLS bo paket nato vrnil pošiljatelju.

V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.

Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar ob odprtju odkrijete, da je vsebina poškodovana, se pritožite pošiljatelju. GLS namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.

 

Zahtevek za prijavo škode lahko pošljete na claims@gls-slovenia.comPotrudili se bomo spore rešiti z dvostranskim dogovorom.

 

Prosimo, da nas za vsa vprašanja in dileme kontaktirate na info@gls-slovenia.com.

 

 

Za spletna naročila ima potrošnik pravico vložiti pritožbo zoper spletnega trgovca.

Izvensodno reševanje sporov je možno preko spletišča: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Organ za reševanje sporov: Evropski center za reševanje sporov