01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

InSight 2015/2 - Osredotočenost v razvoj in utrjevanje vodilnega položaja

Osredotočenost v razvoj in utrjevanje vodilnega položaja

Za nami je uspešno leto. Ponosni smo, da smo kljub neugodnemu poslovnemu okolju v letu 2015 uspeli zrasti. In to pričakujem tudi v letu 2016.

Za GLS Slovenia je bilo leto 2015 uspešno in vznemirljivo. Glede na rezultate in načrte se nam obeta ponovitev tudi v letu 2016, kar z veseljem in nestrpnostjo pričakujemo.

 

Raznolike storitve približamo strankam

Med dosežki v letu 2015 velja izpostaviti postavitev 34 GLS Paketomatov, s katerimi smo orali ledino na našem trgu, ostajamo pa še vedno prvi na tem področju. Odločitev za GLS Paketomate je bila pravilna, to nam dokazujejo rezultati, s katerimi smo presegli vsa pričakovanja: v desetih mesecih smo le preko paketomatov oddali ali dostavili 40.000 paketov.

Z GLS Paketomati in GLS Paketnimi trgovinami smo potrdili, da smo osredotočeni na dostavo paketov vsem potrošnikom. Poleg prilagojenih storitev za B2B pošiljatelje smo se izkazali v storitvah za B2C pošiljatelje in na tem področju postali »tržni liderji« tako po kvaliteti kot tudi raznolikosti ponujenih storitev strankam.

Letos smo integrirali že naš deseti depo, s čimer smo se zasidrali na 2. mestu na slovenskem trgu. To nam omogoča še večjo časovno prilagodljivost potrebam naših strank – in to je del storitve, ki jo stranke opazijo. Vzporedno z uvedenimi rešitvami in procesi pa smo letos razširili ekipo zaposlenih, med drugim pa smo vzpostavili in jasno zastavili naloge na področju trženja in razvoja poslovanja.

 

Kaj imamo, kar drugi nimajo?

Vprašanje, zakaj izbrati GLS Slovenia pred konkurenco, ne zahteva zapletenih odgovorov. Če izpostavim le tri točke:

  1. Prilagodljivost dostave preko paketomatov in  paketnih trgovin, saj je mreža že zdaj razširjena in se bo širila tudi v prihodnje.
  2. Storitev FlexDeliveryService, s katero na najbolj ključni točki v verigi dostave paketov - »last mile« - le mi z raznolikimi in fleksibilnimi rešitvami ustrežemo strankam v B2C in C2C delu. To kažejo tudi naši rezultati za C2C pošiljatelje, kjer smo v »doseganju zadnje milje« bistveno boljši od konkurence.
  3. Plačilo ob dostavi preko POS-terminalov: Zavedanje, da živimo v času plačevanja s plastičnim denarjem, predstavlja danes pomemben del dobrega poslovnega odnosa s strankami. Če imajo potrošniki večjo možnost izbire načina plačila pri prevzemu dostavljenega paketa, to posledično pomeni manj zavrnjenih paketov, kar je za trgovca najboljši znak.

 

V fokusu: storitve za B2C in C2C pošiljatelje

In še kratek predogled največjih projektov v prihodnjem letu: naše glavno vodilo razvoja ostaja usmerjenost v storitve B2C in C2C s pomočjo informatizacije mreže GLS Slovenia: storitev Click&Collect, sprememba in nadaljnja informatizacija procesov prevzema paketov pri strankah, širitev in večja dostopnost strank do mreže GLS Paketomatov (že obstoječim
bomo dodali še 50 novih), ADR prevozi (ravnanje z nevarnimi snovmi) in vlaganja v ljudi s povečanjem sredstev, ki so namenjena izobraževanju zaposlenih in kurirjev znotraj GLS Slovenia.