01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

Click & Collect z GLS

cc1.jpg

Paketna dostava prihodnosti: po nakupu še dostava 24/7

Adijo, klasično nakupovanje in dober dan, spletni nakupi

Uspešno podjetje se zaveda, da je v obdobju prevlade svetovnega spleta in sodobnih tehnologij blago potrošniku dosegljivo že »z enim klikom«,  24 ur dnevno in 7 dni v tednu (24/7). Razvojno usmerjeno slovensko podjetje se zaveda, da s ponudbo v spletni trgovini sicer nagovarja slovenskega potrošnika, ki pa je že vpet v globalni trg, kjer razdalje ne predstavljajo več nepremostljive ovire pri nakupih. Nakupi »z enim klikom« so drastično spremenili pričakovanja in zahteve potrošnikov, ki si želijo kupljeno blago prevzeti v najkrajšem času, s kar najmanj zapleti in pod cenovno ugodnimi pogoji.

Kaj globalna konkurenca pomeni za sodobno podjetje, ki se v Sloveniji ukvarja s spletno trgovino? Nič drugega kot prilagodljivost. Da spozna in upošteva nove navade potrošnikov in jim po končanem nakupu zagotovi še enostavno, dostopno, zanesljivo in po meri potrošnika prilagojeno dostavo kupljenega blaga.

 »Click&Collect z GLS« zaokroži celostno ponudbo spletne trgovine

 Podjetje s spletno trgovino lahko na izziv porasta nakupov preko spleta 24/7 strankam zagotovi izkušnjo zadovoljujočega in celostnega nakupa z vključitvijo storitev GLS »Click and Collect«.

Storitev s pomočjo GLS mreže Paketomatov –  po Sloveniji jih je trenutno 25, mreža pa se še širi –  omogoča podjetjem, da pošiljke blaga na enostaven, zanesljiv, prilagodljiv in cenovno ugoden način kar najhitreje dostavijo v roke vse bolj zahtevnih potrošnikov. Storitev Click&Collect celostno zaokroži ponudbo spletne trgovine podjetja, ki z zanesljivostjo in prilagodljivostjo omogoča, da je še zadnji korak nakupa – dostava pošiljke – čim bolj prilagojena potrebam in željam kupca, in to brez upoštevanja stadardnega delovnega časa, nepotrebnega čakanja in pod cenovno ugodnimi pogoji. 

Preverite trenutne lokacije GLS Paketomatov

Nakupi in dostava 24/7

Paketomati GLS, ki so nameščeni na številnih lokacijah po Sloveniji, omogočajo oddajo in prevzem paketov 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Potrošnik ima tudi možnost izbire lokacije paketomata, kamor podjetje dostavi naročena pošiljko. Tako lahko potrošnik že vnaprej prilagodi lokacijo dostave paketa glede na dnevne obveznosti.     

Podjetjem dve storitvi v sklopu »Click&Collect z GLS« (Click&Collect brez prevoza ali Click&Collect z mrežo GLS Paketomatov) omogočata, da naročeno pošiljko varno dostavijo kupcu kjerkoli, kadarkoli in v najkrajšem možnem času.

 Kako deluje C&C z GLS?

 Na izbiro sta dve storitvi C&C: 

A. Click&Collect brez prevoza

B. Click&Collect z mrežo GLS Paketomatov

 

  1. Click&Collect brez prevoza: podjetje omogoči kupcem osebni prevzem naročenega blaga 24/7 na njim bližjem GLS Paketomatu. Paketomat omogoča plačilo odkupnine za paket (plačilo blaga po povzetju) s plačilnimi in kreditnimi karticami.

    Ko podjetje poskrbi, da je paket vstavljen v GLS Paketomat, prejme kupec po e-pošti in SMS-sporočilu unikatno kodo za prevzem paketa.

     

  2. Click&Collect z mrežo GLS Paketomatov: uporabo storitev Click&Collect z mrežo GLS Paketomatov ponuja podjetju možnost integracije vseh razpoložljivih GLS Paketomatov v spletno trgovino. S tem je ob nakupu v spletni trgovini podjetja kupcem omogočeno, da izberejo in prevzamejo naročeno blago 24/7 na GLS Paketomatih po Sloveniji. Podjetje pakete odda v GLS dostavo, kupec pa jih prevzame že naslednji dan na svojem izbranem GLS Paketomatu.

Sicer pa GLS Paketomat omogoča plačevanje odkupnine za pakete s plačilnimi in kreditnimi karticami. Prevzemniku paketa plača provizijo za bančno transakcijo v višini 1,5% zneska odkupnine. Zneske odkupnine GLS podjetju nakaže dvakrat tedensko, enkrat mesečno pa pošlje še seznam vseh oddanih paketov za obračun.

Zakaj bi podjetje izgubilo stranke zaradi zapletov z dostavo? 

Kolikokrat podjetje prejme pritožbe strank, da kupljenega blaga niso prejele pravočasno, ali da se je naročeno blago morda izgubilo na poti ali vrnilo na sedež podjetja zaradi neuspešne vročitve pošiljke kupcu? Ste v Vašem podjetju morda izračunali, koliko Vas je že stalo nezadovoljstvo ali jeza strank na račun takšnih ali drugačnih zapletov, ki so povezani izključno z dostavo izbranega blaga?

Ni več razloga, da bi zaradi slabe izkušnje z dostavo paketne pošiljke (in ne zaradi kvalitetete kupljenega blaga) podjetje izgubilo stranke. Ali, nenazadnje, potencialne stranke, ki se zaradi tako ali drugače pridobljenih informacij o težavah z dostavo pošiljk, posledično izognejo bodočim nakupom pri tako očrnjenem podjetju. 

Takšnim zapletom se podjetja s spletno trgovino lahko enostavno izognejo, če se odločijo in med prvimi v Sloveniji potrošnikom ponudijo novo dostavno možnost Click&Collect z GLS, ki zagotavlja zanesljivo, prilagodljivo, varno in cenovno ugodno dostavo pošiljk.

Prednosti C&C s Paketomati:

  • Nakupovati je danes možno 24/7, naj bo takšna še dostava: sodobna, hitra in zanesljiva paketna dostava z dostopnostjo 24/7, ki kupcu omogoča prevzem v sekundah.
  • Vsak GLS Paketomat je nova Click&Collect poslovalnica podjetja: z vključitvijo GLS mreže Paketomatov pridobi podjetje v svojo prodajno mrežo takoj kar 25 novih poslovalnic po vsej Sloveniji z dostopnostjo 24/7
  • Cenovno ugodna storitev: cena za storitve Click&Collect so nižje od Vaših že dogovorjenih cen na paket. Največja možna velikost paketa v GLS Paketomatu je 50x50x50 cm, največja teža je 40 kg.
  • Zanesljiva in varna dostava pošiljk brez sporov in zapletov s strankami: pošiljke pri dostavi z GLS so zavarovane, urejena je tudi podpora uporabnikom, ki lahko preko telefona, telefaksa, elektronske pošte ali spletne strani GLS na podlagi številke paketa dobijo dodatne informacije o pošiljki vsak delovnik med 7. in 21. uro.

 

 


Mi dostavimo!