01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

Povečava: Anne Putz od blizu in osebno

Intervju z vodjo komunikacij podjetja GLS

anne_putz.jpg
Anne Putz

42-letna vodja korporativnega komuniciranja je po rodu iz Luksemburga
in je v podjetju GLS zaposlena od februarja leta 2013. Pred pričetkom
kariere poslovne novinarke pri tiskovni agenciji Bloomberg News je v Londonu
opravila magisterij iz mednarodnega novinarstva. Nato je zasedla
položaj vodje korporativnih odnosov z javnostjo pri podjetju Adidas AG in
pozneje postala tiskovna predstavnica podjetja neckermann.de.

"Pred nami je nekaj izjemnih projektov”

Vedno je na poti in drvi po Evropi v imenu podjetja GLS. Najdete jo lahko pri raznovrstnih opravkih
(na vplivnih sestankih ali ob kramljanju z dostavnimi vozniki). “Povečava”, novo poglavje publikacije
 InSight, se posveča ljudem, ki so gonilo podjetja GLS. Najprej je na vrsti Anne Putz, ki skrbi za
korporativno komuniciranje, marketing celotne skupine in korporativno odgovornost.

Anne Putz je živahna, spretna in celo gostobesedna ženska. Ob njej dobite vtis, da je vedno
skrajno osredotočena, ne glede na okoliščine.

vprasaj.jpg 

Videti je, kot da vedno prekipevate od energije. Od kod vam takšna vitalnost?
Anne se glasno zasmeje.

Moji starši so umetniki. Mati je slikarka, oče pa igralec. Morda moja vitalnost izvira od njiju.

Katerega izziva se veselite v naslednjem letu ali dveh?

Vseh velikih projektov, ki se jim bomo v prihodnje posvetili, zlasti naših družbenih medijev in sponzorskih
aktivnosti. Obstaja pa tudi veliko manjših projektov, kot so filmi za storitve, ki smo jih načrtovali. Kot primer
lahko omenim film o Paketnih trgovinah in film o smernicah pakiranja. Vidite lahko, da se dogaja veliko
stvari in da se ljudje že veliko bolj zavedajo, da obstajamo.

Kakšno podobo bo imelo podjetje GLS leta 2020?

Podjetje GLS bi moralo biti do leta 2020 videti kot blagovna znamka življenjskega sloga. Paketi so
pomembni in predstavljajo del življenjskega sloga ljudi. Podobno kot nakupovanje: ne glede na
to, ali gre za spletno ali klasično. Navsezadnje so paketi del takšnega življenjskega sloga.

Po rodu ste iz Luksemburga, majhne države, ki v Evropi uspešno ostaja zvesta sama sebi. Ali bi bilo to pošteno
primerjati z vašim položajem v vodstveni ekipi podjetja GLS, v kateri prevladujejo moški?

S takšnimi primerjavami je treba biti previden. Res je Luksemburg majhen, a ima večjo gospodarsko moč kot
številne države, ki se razprostirajo na večjem območju. Kar se tiče moških na delovnem mestu, pa bi rada citirala
svojega očeta. Rekel mi je: “Vedno bodi ženska. Ne bodi možata. Raje uporabljaj svoje ženske čare.”

Ob odgovoru Anne pomežikne.
Suši ali Judd mat Gaardebounen?
Z nasmehom Anne popravi mojo izgovarjavo luksemburške narodne jedi in premisli o odgovoru.

Hmm. Če sem poštena: suši.
anne_putz2.jpg anne_putz3.jpg

Logistika nikoli ne miruje. Kako se sprostite?

Rada gledam TV nadaljevanke. Trenutno uživam v nadaljevankah Talenti v belem in Dobra žena.

Nenehno ste poslovno na poti po vsej Evropi. Kam odhajate na počitnice?

Moja najljubša poletna destinacija je Majorka, zimska pa Lech, kjer smučam. Rada švigam po strminah
v krasnem vremenu in poleti poležavam ob bazenu ter berem.

Kdo vas nasmeji?

Moja hči. Občasno pove kaj posebej smešnega ...

Še zadnje, vendar prav tako pomembno vprašanje za komunikacijsko strokovnjakinjo Anne Putz. Kakšen
bi bil idealen naslov članka o podjetju GLS?

“GLS je vodilno tehnološko podjetje na področju logistike paketov!” Do sedaj smo že dokazali,
da smo v ospredju s svojo storitvijo FlexDeliveryService (storitev fleksibilne dostave).
Z našo izjemno sposobno IT-ekipo in etiko podjetja GLS lahko dosežemo veliko. Osebno
bi, kot vodja komunikacij, rada zagotovila, da bi to delili z zunanjim svetom. ■