01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

GLS Storitve za B2C pošiljatelje

Izbrane GLS storitve za B2C pošiljatelje: Podjetja, ki pošiljate končnim potrošnikom, uporabite dodatne storitve pri pošiljanju paketov. 

flexds.jpg.png

Fleksibilna dostava: GLS prejemnike zgodaj obvesti o dostavi paketov in ponuja številne možnosti dostave, med katerimi lahko izbirajo.

Takoj, ko je naročeno blago pripravljeno na odpremo, prejemniki dobijo e-poštno ali SMS-sporočilo z informacijami o bližnji dostavi paketov GLS. Sporočilo vsebuje vse pomembne podatke o paketu, številko pisarne za podporo uporabnikom in neposredno povezavo do spletne aplikacije FlexDelivery. To spletno orodje prejemnikom omogoča izbiro med različnimi možnostmi dostave. Nastavijo lahko na primer nov datum dostave, vnesejo drug naslov ali paket preusmerijo v GLS Paketno trgovino ali GLS Paketomat

Prednosti:

  • Optimizirano pošiljanje B2C

  • Večje zadovoljstvo kupcev

  • Manj napora v storitvah za stranke

  • Informacije o dostavi

  • Napovedan je okviren čas dostave

  • Preprosta izbira možnosti dostave

  • Fleksibilen prejem paketov brez registracije – preprosto in hitro na spletu

  • Trije poskusi dostave

 

shopds.png

GLS dostavi pakete direktno v Paketno trgovino. Prejemnik vnaprej izbere v katero enoto naj se paket dostavi.

Ko paket prispe v Paketno trgovino, GLS obvesti prejemnika o le-tem preko elektronske pošte ali preko SMS obvestila. Prejemnik lahko nato prevzame paket v Paketni trgovini v roku 5 delovnih dni.

Prednosti:

  • Praktična dostavna rešitev za vse, ki so veliko odsotni

  • Ko je pošiljka pripravljena, je prejemnik o le-tem obveščen prek SMS sporočila ali elektronske pošte.

  • Prilagodljiv prevzem paketov za prejemnike

  • Izbirate lahko med okoli 400 Paketnimi trgovinami

 

shoprs.png

V primeru, da želite prejemniku omogočiti izbiro za vračilo blaga, kot npr. v primerih prodaje oblek, čevljev, kjer se hitro lahko zgodi, da prejemnik izbere napačno številko, lahko to preprosto stori v eni izmed GLS Paketnih trgovin.

Pošiljatelj skupaj z izbranim izdelkom v paket vstavi še nalepko za vračilo blaga. Prejemnik jo preprosto nalepijo na paket in jo oddajo v izbrano Paketno trgovino. Za kupca je ta storitev popolnoma brezplačna. Prodajalec pa bo račun za prevoz dobil, le v primeru, če bo prevoznica dejansko uporabljena.

Prednosti:

  • Priročna rešitev vračil za prejemnike

  • Vrnjeno blago je nazaj pri strankah po vsej Sloveniji naslednji delovni dan

  • Stroški nastanejo le, če se paket dejansko vrne

  • Neprekinjeno sledenje pošiljki

 

conts.png

GLS prejemnike prek telefona obvesti o dostavi domačih paketov.

Dostavljavec bo prejemnika poklical in ga obvestil o času dostave – to prejemniku olajša načrtovanje dostave in mu da možnost, da se po potrebi dogovori za alternativen datum dostave.

Storitev je mogoče kombinirati s storitvijo CashService. GLS bo v tem primeru prejemnika obvestil o količini denarja, ki ga mora imeti pripravljenega ob dostavi.

Prednosti:

  • Informacije za prejemnike pred dostavo paketa

  • Storitev je mogoče kombinirati s storitvijo CashService, prejemniki dobijo informacije o višini stroškov dostave

  • Preprosta rezervacija in naročilo prek programov za odpremo.

  • Idealna storitev za dostavo do gospodinjstev

  • Uspešna dostava ob prvem poskusu in večje zadovoljstvo kupcev

 

smss.png

GLS prejemnike po SMS-sporočilu obvesti o dostavi paketa.

Pošiljatelji lahko v programu za odpremo GLS Connect za prejemnike svojih paketov ustvarijo SMS-sporočilo (do 130 znakov). Na dan dostave paketa je SMS-sporočilo poslano prejemniku in ga obvesti o dostavi naslednji delovni dan.

V sporočilo je mogoče vključiti identifikacijsko številko paketa in znesek, ki ga bo prejemnik moral plačati ob prevzemu. Na koncu sporočila se samodejno doda dežurna številka GLS.

Določite besedilo v sporočilih in svojim strankam pokažite svojo storitveno usmerjenost.

Prednosti:

  • Vse pomembne informacije v enem SMS-sporočilu

  • Informacije za pošiljatelja o odpremi in dostavi

  • Informacije za prejemnika o pričakovanem datumu dostave

  • Besedilo lahko določi pošiljatelj

  • Storitev je mogoče naročiti s pomočjo programa za odpremo GLS Connect

 

preadvs.png

GLS prejemnike po SMS-sporočilu obvesti o dostavi domačih paketov in poda triurni časovni okvir za dostavo.

Sistem GLS v dopoldanskem času dneva dostave izračuna dostavno pot in pošlje SMS-sporočilo s predvidenim časom dostave. S to storitvijo prejemniki dobijo informacije, kdaj lahko pričakujejo paket.

Storitev je mogoče kombinirati s storitvijo CashService. Prejemniki bodo obveščeni o višini stroškov dostave, ki jih bodo morali plačati ob prevzemu.

Prednosti:

  • Obvestilo po SMS-sporočilu za prejemnike

  • Triurni časovni okvir s predvidenim rokom dostave

  • Storitev je mogoče kombinirati s storitvijo CashService – prejemniki dobijo informacije o višini stroškov dostave

  • Vse pošiljke je mogoče spremljati po spletu

Deli to vsebino: