01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

ExchangeService - Zamenjava paketa

 

Pred kratkim nas je kontaktirala ena od naših strank s sledečo težavo: "Kupcu v naši spletni knjigarni smo po pomoti poslali napačno knjigo. Kupec je paket že prevzel in plačal tudi odkupnino na paketu, potem pa ugotovil, da knjiga ni prava. Bila je naša napaka in kupcu ne želimo nakopati novih stroškov. Kaj naj sedaj naredimo?" Takoj smo jim ponudili eno od GLS dodatnih storitev - GLS ExchangeService omogoča pošiljatelju paketa, da GLS kurir ob dostavi paketa istočasno prevzame drug paket, ki se ga nato dostavi nazaj k pošiljatelju (ali k drugemu naslovniku). Stranka je izpolnila spletni zahtevek na GLS ConnectOnline in naslednji dan smo pri kupcu enostavno zamenjali knjigo.

To pa ni edina možna uporaba te dodatne storitve. Storitev je na primer mogoče uporabiti za popravila: Recimo, da vaš kupec pri vas uveljavlja garancijo za stvarno napako in da ste mu dolžni zagotoviti nadomestno naprevo. Izpolnite zahtevek tako, da GLS dostavi nadomestno napravo, prevzame pokvarjeno napravo in pokvarjeno napravo dostavi do vašega serviserja.

Učinkovita izmenjava blaga: GLS dostavi blago, ob tem pa prevzame drugo blago in ga nato dostavi do izbranega naslova.

 

ExchangeService se lahko uporablja tudi, ko je kupec naročil napačen izdelek in ga želi zamenjati. Pri spletni (in kataloški) prodaji je tudi zakonsko predpisano, da morate kupcu omogočiti vračilo ali zamenjavo. Verjamem, da takega kupca seveda poskusite prepričati raje za zamenjavo, kot za vračilo kupnine. Potem kupcu pošljete nov izdelek in ob dostavi vaš GLS kurir istočasno prevzame izdelek, ki ga želi prejemnik vrniti -zamenjati.

exchange_service.jpg

Prednosti uporabe storitve ExchangeService

  •     Ekonomična rešitev zaradi kombinacije dostave in prevzema
  •     Obrazec za vračilo paketa je že vključen
  •     Preprosta uporaba tako za pošiljatelje kot za prejemnike
  •     Dokumentacija - potrdilo o izmenjavi
  •     Storitev je mogoče kombinirati s storitvijo CashService (plačilo po povzetju)

Vrnitev napačno naročenega izdelka lahko povzroči kar nekaj nevšečnosti. S storitvijo ExchangeService pa se zadeva poenostavi, saj enostavno oddate zahtevek, da se ob dostavi nove pošiljke istočasno prevzame pošiljka, v kateri je zavrnjen izdelek.