01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

Spletni trgovci, omogočite kupcem brezplačno vračilo izdelka

 

Da bi izvedeli, kaj je pomembno za spletne potrošnike in s čim jih morate seznaniti, si preberete članek, ki ga je napisala Gea Verderber s Shopper's Mind Slovenija: Je vaša spletna trgovina pripravljena na obisk inšpektorja?, kjer je med drugim napisano, da morate že pred sklenitvijo pogodbe (pred zaključenim spletnim nakupom) jasno in razumljivo predstaviti tudi pogoje za odstop od pogodbe. Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh po prejemu izdelka odstopi od pogodbe, četudi ni z izdelkom nič narobe. Med informacije o pogojih za odstop od pogodbe spada:

  • pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu s 43.č in 43.d členom ZVPot skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena,
  • navedba, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe, če je to potrebno,
  • navedba neobstoja pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s petim odstavkom 43.č člena nima pravice do odstopa in po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodb

Pomembno je torej, da morate potrošnika obvestiti, da sam nosi stroške vračila blaga, če jih vi ne nameravate. Če spletnega kupca ne obvestite vnaprej, da sam nosi strošek dostave, ki nastanejo ob vračilu blaga, kupcu stroškov ni treba plačati. Predvideva se, da stroške vračila blaga krije potrošnik, razen v primeru, da ta strošek pokrije trgovec sam ali pa v primeru, da potrošnika ne obvesti, da je dolžen pokriti ta strošek.

Kako vam lahko stranka vrne paket

Zakonodaja pa naj ne bo edini razlog, zakaj obvestite svoje kupce o možnostih vračila izdelka

Ste vedeli, da spletni kupci začnejo preverjati način dostave in plačila, ter možnosti vračila izdelkov v zadnjem koraku pred prvim nakupom v vaši spletni trgovini, ko imajo izdelke že naložene v košarici. Zadnji odločilni faktor za nakup niso izdelki, ki jih kupec naložil v košarico, temveč občutek ob nakupu: varnost, zaupanje. Dajte svojim kupcem občutek varnosti, občutek, da nimajo s potrditvijo naročila kaj izgubiti - ponudite jim brezplačno vračilo blaga brez stroškov. GLS vam priporoča, da prevzamete strošek dostave vračila blaga nase iz treh razlogov:

  1. Vas, kot našo pogodbeno stranko, stane dostava precej manj, kot končnega potrošnika, ne glede na to, katerega ponudnika poštnih storitev izbere.
  2. Potrošniki se bodo lažje odločili za prvi nakup, če jim zagotovite, da nimajo stroškov z morebitnim vračilom blaga.
  3. Negativno izkušnjo, kot so npr. naročeni premajhni čevlji, spremenite v pozitivno izkušnjo, ker je vračilo oz. zamenjava tako enostavna. Pridobili boste zvesto stranko.

Gea Verderber s Shopper's Mind Slovenija pravi, da je vračilo izdelka bistveno vpliva na odločitev spletnega potrošnika za nakup. Po podatkih raziskave spletnega nakupovanja Shopper’s Mind – sMind je postopek vračila eden ključnih elementov nakupnega odločanja na spletu:

pogoji-vracila.png

In na kakšen način organizirati vračilo blaga na vaše stroške?

Izbirate lahko med tremi možnimi dodatnimi storitvami, ki omogočajo hitro rešitev brez dodatne obremenitve spletnega kupca: Storitev ShopReturnService je namenjena hitremu in enostavnemu vračilu blaga brez vašega posredovanja. Pick&ReturnService potrebuje vaše posredovane - naročilo. ExchangeService pa vam omogoča istočasno zamenjavo blaga. Preberite si več o vsaki od GLS dodatnih storitev:

- ShopReturnService (v paket priložite dodatno prevoznico, ki stranki omogoča enostavno vrnitev naročenega)

ShopReturnServiceVse o storitvi ShopReturnService
 

- Pick&ReturnService (preko aplikacije GLS ConnectOnline, naročite prevzem paketa pri stranki)

pickreturnservice.pngVse o storitv Pick&ReturnService
 

- ExchangeService (zamenjava ob dostavi - kurir pri dostavi novega paketa, prevzame paket, ki ga želite vrniti)

exchangeservice.pngVse o storitvi ExchangeService
 

In kaj lahko naredite, da stranki olajšate vračilo blaga na njene stroške?

Potrošniki lahko najhitreje in ceneje pošljejo paket z uporabo spletne storitve GLS Pošljipaket. Na spletnem mestu www.posljipaket.si sami izpolnijo prevoznico in plačajo poštnino ter oddajo paket v eni od poslovalnic GLS Paketnih trgovin ali na GLS Paketomatu, ali pa naročijo kurirja na dom.

Bi želeli ponuditi svojim prejemnikom popust pri vračilu izdelkov prek Posljipaket.si? Pišite nam, pokličite svojega GLS skrbnika in dogovorili se bomo, kako vam lahko pomagamo.