Svetovni dan pravic potrošnikov in pravočasna dostava
15. 3. je svetovni dan potrošnikov
V letu 2017 je svetovni dan potrošnikov namenjen zaupanju potrošnikov v digitalni svet. Statistični urad je ob tem predstavil nekaj podatkov o spletnem nakupovanju. V letu 2016 je v Sloveniji internet že uporabljalo 78 % oseb in 48 % oseb je vsaj enkrat kaj kupilo prek spleta. Poročajo pa tudi o težavah na katere naletijo potrošniki pri spletnem nakupovanju. Kar 9% e-kupcev je navedlo kot težavo nepravočasno dostavo blaga.
Infografika SURS:
Več o tem si lahko preberete v spletni novici na strani Statističnega urada.
V Sloveniji skupaj gradimo digitalni svet, ki mu potrošniki lahko zaupajo.
O težavah potrošnikov piše tudi Gea Verderber s Shopper's Mind Slovenija v članku: [DAN PRAVIC POTROŠNIKOV] Ali svojim kupcem zagotavljate pravočasno dostavo?, kjer si lahko preberete tudi, da sodi Slovenija po varnosti spletnega nakupovanja v vrh EU, saj je 78 % slovenskih spletnih kupcev nakupovalo popolnoma brez težav.
To je velika pohvala tudi za GLS Slovenia in za naše spletne trgovce. Skupaj gradimo digitalni svet, ki mu potrošniki lahko zaupajo.
Vsekakor pa 9 % z dostavo nezadovoljnih kupcev predstavlja tudi priložnost za izboljšavo. GLS analize zadovoljstva sicer kažejo precej nižji delež nezadovoljnih z dostavo - le od 2% do 3% prejemnikov paketov je (vsaj delno) nezadovoljnih z dostavo.
Ali vi redno dnevno izpolnjujete naročila iz svoje spletne trgovine? Ste vedeli, da je bistveni del zadovoljstva e-kupca zagotovljen s hitro dostavo? Svoje poslovanje lahko pohitrite tudi z avtomatizacijo oddaje naročil na GLS direktno iz vaše spletne trgovine ali iz vašega poslovnega programa. Tako lahko mi blago še isti dan prevzamemo in že naslednji dan dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Še eno zanimivo dejstvo iz naših analiz kaže, da se verjetnost, da bo potrošnik paket zavrnil, podvoji, če dostava ni opravljena v roku 24 ur od oddaje naročila. Zato mi dostavimo vaše pakete v 24-ih urah.
E-kupcem v Sloveniji povzroča največ težav nepravočasna dostava blaga.
Vsi v GLS si dnevno prizadevamo za en in edini cilj: dostaviti prejemniku na pravi naslov, ob pravem času, varno in zanesljivo vaše poslano blago.
Z inovacijami na področju dostave končnim potrošnikom želimo prejemniku ponuditi zanesljivo, varno in priročno dostavo. Z namenom prilagoditve B2C dostave smo v zadnjih letih razvili različne storitve s katerimi zadovoljujemo potrebe potrošnika: od klica ali SMS-a pred dostavo do dostave v naše poslovalnice GLS Paketne trgovine in GLS Paketomate. Pomembno je tudi potrošniku dati izbiro: Med prejemniki, ki niso izbrali načina dostave je kar 5-krat več nezadovoljnih v primerjavi s tistimi, ki so način dostave izbrali sami. O fleksibilnih možnostih dostave vam je prejšnji teden pisala Mateja v navodilih za GLS FlexDeliveryService.
Kaj je še pomembno za spletne potrošnike in s čem jih morate seznaniti, pa vam napišemo prihodnji teden.