01 500 11 90
Prijava
01 500 11 90

Svetovni dan pravic potrošnikov in pravočasna dostava

 

15. 3. je svetovni dan potrošnikov

V letu 2017 je svetovni dan potrošnikov namenjen zaupanju potrošnikov v digitalni svet. Statistični urad je ob tem predstavil nekaj podatkov o spletnem nakupovanju. V letu 2016 je v Sloveniji internet že uporabljalo 78 % oseb in 48 % oseb je vsaj enkrat kaj kupilo prek spleta. Poročajo pa tudi o težavah na katere naletijo potrošniki pri spletnem nakupovanju. Kar 9% e-kupcev je navedlo kot težavo nepravočasno dostavo blaga.

Infografika SURS:

svetovni_dan_potrosnikov_-_surs.png

Več o tem si lahko preberete v spletni novici na strani Statističnega urada.

 

V Sloveniji skupaj gradimo digitalni svet, ki mu potrošniki lahko zaupajo.

O težavah potrošnikov piše tudi Gea Verderber s Shopper's Mind Slovenija v članku: [DAN PRAVIC POTROŠNIKOV] Ali svojim kupcem zagotavljate pravočasno dostavo?, kjer si lahko preberete tudi, da sodi Slovenija po varnosti spletnega nakupovanja v vrh EU, saj je 78 % slovenskih spletnih kupcev nakupovalo popolnoma brez težav.

varnost_na_spletu-slo-eu.png

Vir: Shopper's Mind Slovenija

To je velika pohvala tudi za GLS Slovenia in za naše spletne trgovce. Skupaj gradimo digitalni svet, ki mu potrošniki lahko zaupajo.

Vsekakor pa 9 % z dostavo nezadovoljnih kupcev predstavlja tudi priložnost za izboljšavo. GLS analize zadovoljstva sicer kažejo precej nižji delež nezadovoljnih z dostavo - le od 2% do 3% prejemnikov paketov je (vsaj delno) nezadovoljnih z dostavo. 

Ali vi redno dnevno izpolnjujete naročila iz svoje spletne trgovine? Ste vedeli, da je bistveni del zadovoljstva e-kupca zagotovljen s hitro dostavo? Svoje poslovanje lahko pohitrite tudi z avtomatizacijo oddaje naročil na GLS direktno iz vaše spletne trgovine ali iz vašega poslovnega programa. Tako lahko mi blago še isti dan prevzamemo in že naslednji dan dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Še eno zanimivo dejstvo iz naših analiz kaže, da se verjetnost, da bo potrošnik paket zavrnil, podvoji, če dostava ni opravljena v roku 24 ur od oddaje naročila. Zato mi dostavimo vaše pakete v 24-ih urah.

vedno_pravocasna_dostava_gls.jpg

E-kupcem v Sloveniji povzroča največ težav nepravočasna dostava blaga. 

Vsi v GLS si dnevno prizadevamo za en in edini cilj: dostaviti prejemniku na pravi naslov, ob pravem času, varno in zanesljivo vaše poslano blago.

Z inovacijami na področju dostave končnim potrošnikom želimo prejemniku ponuditi zanesljivo, varno in priročno dostavo. Z namenom prilagoditve B2C dostave smo v zadnjih letih razvili različne storitve s katerimi zadovoljujemo potrebe potrošnika: od klica ali SMS-a pred dostavo do dostave v naše poslovalnice GLS Paketne trgovine in GLS Paketomate. Pomembno je tudi potrošniku dati izbiro: Med prejemniki, ki niso izbrali načina dostave je kar 5-krat več nezadovoljnih v primerjavi s tistimi, ki so način dostave izbrali sami. O fleksibilnih možnostih dostave vam je prejšnji teden pisala Mateja v navodilih za GLS FlexDeliveryService

Kaj je še pomembno za spletne potrošnike in s čem jih morate seznaniti, pa vam napišemo prihodnji teden.