Pogosta vprašanja

Preberite najpogostejša vprašanja (FAQ) glede uporabe spletne trgovine posljipaket.si in dostavnih poštnih storitev GLS Slovenija.

Povečaj vse

Želim račun na podjetje?

V kolikor želite račun na podjetje se morate na portal pošljipaket.si najprej registrirati. Po vnosu podatkov podjetja se ob prijavi na portal, račun avtomatsko kreira na podjetje.

Kako dolgo traja, da GLS dostavi paket?

Domači paketi običajno pridejo na cilj naslednji delovni dan po oddaji paketa. Za dostavo v sosednje evropske države je standardni rok dostave običajno od 24 do 48 ur, za skoraj vse bolj oddaljene države pa od 72 do 120 ur. GLS dostavlja pakete od ponedeljka do petka med običajnim delovnim časom. Preverite, kje je trenutno vaš paket in kdaj bo dostava predvidoma opravljena.

V katere države lahko pošljem paket?

Pakete lahko pošljete v sledeče države: Hrvaška, Madžarska, Avstrija, Slovaška, Češka, Nemčija, Nizozemska, Luksemburg, Belgija, Danska, Italija, Monako, Romunija, Poljska, Bolgarija, Francija, Litva, Latvija, Irska, Estonija, Švedska, Španija, Portugalska, Finska. 
Preko pošlji paketa lahko pošiljate pakete samo v navedene države. Ali je možno pošiljanje na določene otoke, se pozanimajte s točnim naslovom v mednarodnem oddelku GLS na international@gls-slovenia.com. Pošiljanje na Kanarske otoke ni mogoče.

Kje lahko oddam paket?

Pakete lahko oddate v GLS Paketomat ali GLS Paketno trgovino. V Sloveniji razpolagamo z več kot 850 Paketnimi trgovinami in več kot 400 GLS Paketomati. Pakete lahko prevzame GLS kurir tudi na želenem naslovu.

Kako velik je lahko paket?

Paket ne sme presegati naslednjih dimenzij:
Dolžina: 200 cm
Širina: 80 cm
Višina: 60 cm
Skupna dolžina in obseg: 300 cm
Izračun največje skupne dolžine in obsega: 2x višina + 2x širina + 1x najdaljša stranica
Paket lahko tehta največ 31,5 kg.
 

Katerega blaga ni mogoče odposlati?

Neustrezno in/ali neobičajno zapakiranega blaga običajno ne odpošljemo. Računalnike (npr. namizne ali prenosne) odpošljemo samo v originalni embalaži. Med drugim ne odpošljemo:

•    blaga, ki je dovzetno za uničenje;
•    človeških ostankov, živih živali ali rastlin;
•    zavojev paketov, predmetov v razsutem stanju ali lesenih zabojev;
•    blaga z visoko vrednostjo;
•    plemenitih kovin, risb ali drugih umetnin;
•    starin, dokumentov z denarno vrednostjo in drugih podobnih dokumentov;
•    draguljev, krzna, zlata, srebra, gotovine in kovancev;
•    blaga, ki je občutljivo na temperaturo;
•    orožja in streliva;
•    nobene vrste nevarnega blaga (strupenih, vnetljivih, eksplozivnih in podobnih snovi), ki bi lahko ogrožalo zdravje in povzročilo poškodbe (tega se ne sme odposlati, tudi če ima paket zunaj oznako z vsebino);
•    paketov, ki so očitno pretežki in preveliki;
•    paketov z dolgimi in ostrimi štrlečimi deli;
•    paketov, ki so zvezani skupaj;
•    stekla in steklenih predmetov;
•    paketov, ki so naslovljeni na poštni predal;
•    zdravil;
•    lomljivega in drugega blaga, s katerim je treba ravnati v skladu s posebnimi zakoni in uredbami;
•    nevarnega blaga (tega ni mogoče odposlati, tudi če je na paketu oznaka z vsebino).


 

Kako zapakirati paket?

Embalaža mora biti primerna za vrsto, težo in robustnost predmeta, ki ga pošiljate.
Blago, zapakirano v kartonske škatle iz visokokakovostnega, na vlago odpornega dvoslojnega kartona, je običajno dobro zaščiteno. Najbolje je, da uporabite novo škatlo. 
Ves prazen prostor v škatli napolnite s polnilom. Blago se ne sme premikati. Paket ovijte z lepilnim trakom in ga na vseh straneh dobro zaprite. Težji ali večji ko je paket, močnejši mora biti lepilni trak. To, da paket robustno zaprete je ključnega pomena za varen prevoz.
Nalepko namestite na največjo stranico paketa. Odstranite stare nalepke ali usmerjevalne oznake. Več paketov ne smete poslati v enem velikem paketu, temveč jih pošljite posamezno. Vsak paket mora imeti svojo nalepko.
 

Ali so paketi odposlani z GLS, zavarovani?

Vsi paketi znotraj GLS sistema so zavarovani za primer izgube ali poškodbe.
GLS je odgovoren za izgubo paketov ali poškodbe na njih. Odgovornost ne vključuje posledičnih izgub, kot je na primer izguba dobička. Če pošiljatelj ne sklene transportnega zavarovanja, GLS po zakoniti odgovornosti povrne vrednost blaga, ki presega zakonske omejitve, tj. do največ 200 evrov na paket. Vrednost blaga se določi kot nabavna cena, za rabljeno blago kot trenutna vrednost, za blago, odposlano po dražbi, pa kot dražbena cena, in sicer glede na to, kateri znesek je v posameznem primeru najnižji.
 

Kaj narediti v primeru, da vas ob dostavi paketa ni na naslovu?

Izberite in določajte dostavo pošiljke v skladu z vašimi željami.
Pred dostavo vas obvestimo, kdaj naj bi vaš paket prispel, nudimo tudi 3-urni časovni okvir za dostavo paketa. Tako boste vedeli, ali boste ta dan lahko sprejeli svoj pričakovani paket.
V kolikor vseeno paketa niste uspeli prevzeti, imate na voljo več dostavnih možnosti. Prejeli boste e-mail ali sms sporočilo, ki bo vsebovalo povezavo do dostavnih možnosti za vaš paket. Tako lahko za drugi poskus dostave sami izberete najboljšo možnost za vas.
 

Prejel sem paket, ki je videti poškodovan. Kaj naj storim?

Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vsebina pa je poškodovana se pritožite pošiljatelju. GLS namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov.